Companies and the ''Social Media Revolution''. The use of Web 2.0 tools for interaction with users.
Giulia Bignoli
Studi
-
Laurea II ciclo (magistrale o specialistica) in Economics and Management of Innovation and New Technologies
conseguita presso Università Commerciale Luigi Bocconi di Milano nell'anno 2008-09
con una votazione di 106 su 110
sostendendo i seguenti esami:Materia Voto Technology and innovation strategy 28 Industrial organization 25 Microeconomics of technical change 28 Intellectual and competition law 29 Statistics for economics and business 27 Organizational dynamics and technical change 30 e lode Managerial and behavioral perspectives 28 Entrepreneuship, finance and innovation 19 Information systems development 28 Strategizing the MNC 25 Corporate social responsibility 25 Managing user driven innovation 28 Project management 27 Entrepreneurship and businness planning 30 English 26 German 30 sistemi informativi 30 politica economica 28 e-business 28 economia dei mercati finanziari 27 gestione innovazione 26 Economia internazionale 23 Econometria 26 Diritto commerciale 23 Marketing 30 e lode Organizzazione aziendale 26 Macroeconomia 24 Economia industriale 28 Microeconomia 25 Economia e gestione delle imprese 26 Diritto pubblico 23 Storia economica 29 Matematica 27 -
Diploma di maturità
conseguito presso il
Liceo scientifico
con votazione 92/100°
Lingue straniere
- Inglese parlato e scritto: ottimo
- Tedesco parlato e scritto: discreto
Conoscenze informatiche
- Livello ottimo